Saturday, January 16, 2016

Etter treninga med Synnøve Hjermstad Tørnes på fredagsmorgen på Pro Sport Support Treningssenter var jeg så gira de første timene at jeg nesten ikke kunne stå stille eller sette meg. hehehe. I dag er det stølheta jeg kjenner når jeg setter meg og reiser meg.

After my training Friday I was totally wired. Today it is the soreness that I feel sitting down LOL


Kettlebell – swing lett vekt 5 kg
- 2-3 sett av 10 -
Kettlebell – swing tung vekt 8 kg
Knebøy med vekt (squat)
- 3 sett av 10 -
skulderpress
Utfall (lounge)
- 3 sett av 10 -
biceps
Tåhev med vekter
- 3 sett av 10 -
sidehev
Dobbel knebøy m/arm frem
- 3 sett av 10 -
roing (row)
Skulderhev med vekter
- 3 sett av 10 -
tricepspress
Bikkja frem-bak
- 3 sett av 10 – (hipthrust)
Hofteløft med kettlebell
Kne side til side
Benløft en-og-en
 
Benløft - samlet
 





15-2016 Racing Downhill 
oil on paper 20x28cm
$45 Free shipping worldwide

0 comments: